KECANTIKANKEHAMILANPAKAIAN

Ibu Hamil Wajib Berfesyen?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang setia dan sabar menanti topic yang baru iaitu ibu hamil wajib berfesyen? Kita tahu setiap wanita yang ada di dunia pasti ingin mendirikan rumahtangga dengan pilihan hati mereka betul tak? Tapi ramai yang abaikan penampilan ketika mereka hamil. Mungkin tidak ramai yang begitu tapi hakikatnya ianya berlaku dikalangan wanita kita. Cuba anda lihat dengan wujudnya butik-butik kehamilan dan penyusuan bukanlah untuk mengaut keuntungan tetapi mereka ingin membantu para wanita diluar sana untuk berfesyen ketika sarat mengandung.

Baju Ibu Hamil

Kenapa ibu hamil wajib berfesyen? Ibu hamil wajib berfesyen kerana kecantikkan seorang wanita perlu dijaga dan dikekalkan berterusan bagi menyelamatkan rumahtangga anda. Cara tidak langsung anda akan mendapat keyakinan yang tinggi jika yakin dengan penampilan ketika anda hamil. Ibu hamil memang mempunyai kelebihan dalam mengayakan fesyen mereka. Sebagai contoh, mereka boleh mengayakan pelbagai rekaan jubbah yang ada di butik seperti di An Nur Shoppe Melaka.

Baju Menyusu yang sesuai untuk kemana sahaja:

 

Baju Ibu Menyusu

 

 

Baju Menyusu Moden

Jadi sebagai seorang lelaki yang bakal berkahwin dan mempunyai cahaya mata seharusnya tahu apa keinginan seorang ibu hamil. Jangan biarkan isteri kita abaikan penampilan mereka kerana ia akan membuat kita akan kurang untuk bermesra dengan isteri kerana kita lelaki seharusnya akan memandang kecantikkan seorang isteri. Jadi adakah ibu hamil wajib berfesyen? jawapannya ya.
Sekian Terima Kasih.

hafizi hamsan

Pada tahun 2014 sudah bermula sebagai blogger. Berasal dari Melaka dan berpendidikan Ijazah Sarjana muda (kepujian) Sains Matematik UiTM. Menerima jemputan Rasmi, Food review, Travel review,dan Business review. Setiap Entry yang ditulis mengikut Bayaran yang telah ditetapkan. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya diemail: hafizihamsan@gmail.com

10 thoughts on “Ibu Hamil Wajib Berfesyen?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge