ILMIAHREVIEW PRODUK

Tadika Terbaik Di Malaysia Adalah Keedsflix Malaysia

Pendidikan awal kanak-kanak adalah sangat penting dalam menerajui kemajuan negara. Antara tadika terbaik di Malaysia adalah Keedsflix Malaysia yang telah ditubuhkan pada 2 disember 2020. Membina generasi impian setinggi angkasa bersama Keedsflix. Melentur buluh biarlah dari rebungnya itu peribahasa yang sangat famous. Itulah usaha Keedsflix dalam menyediakan pendidikan awal kanak-kanak yang berkualiti, sistematik dan terbukti berkesan melalui Keedsflix Playschool dan Keedsflix Preschool. Keedsflix membawa pendekatan “Islamic, Quranic, and Technology (I.Q.T) dalam pengoperasian pembelajaran dan pengajaran. Pada 24 Jun 2023 akan ada KeedsRobotic Contest di Mydin MITC melaka pada jam 6.00pm. Untuk sertai pertandingan Keedsrobotic contest anda boleh hubungi (IRA 019 -2260036) dengan kadar segera.

KeedsRobotik Contest di melaka pada 24 Jun 2023

Pengenalan Mengenai Keedsflix HQ Malaysia:-

Sehubungan dengan itu, Keedsflix Playschool Malasysia direka khas untuk kanak-kanak seawal usia satu tahun sehingga empat tahun yang mengunakkan aplikasi digitial. Dengan menggantikan penggunaan buku log yang digunakan di kebanyakan tadika atau taska. Ini yang membuatkan Keedsflix sangat istimewa kerana segala aktiviti dan perkembangan anak-anak selari teknologi kini. Ibu bapa juga dapat memantau secara langsung melalui aplikasi ini. Selain itu, ibu bapa juga boleh berinteraksi secara terus dengan cikgu-cikgu melalui aplikasi ini semestinya canggih.Yang lebih mudah! segala aktiviti sepanjang tahun telah pun dirangka dengan Keedseeds Module. Tambahan lagi, telah tersedia dilaman web pelbagai bahan multimedia sokongan untuk pembelajaran anak-anak. Keedsflix juga mementingkan anak-anak untuk mengenal Al-Quran di awal usia melalui KeedsQuranic yang modulnya disusun sendiri oleh Ustazah Lin. Modul yang sama digunakan untuk pembelajaran Al-Quran Adam dan Noah anak kembar kepada Dato. Dr Sheikh Muszaphar.

https://keedsflix.com/our-team/

Sehubungan dengan itu, terbukti berkesan membantu anak-anak cepat mengenal dan membaca Al-Quran dengan baik seawal enam hingga lapan bulan sahaja. Tiada lagi taska atau tadika di luar sana yang memberikan tawaran seperti Keedsflix dan ini menjadikan keedsfix Tadika Terbaik Di Malaysia Adalah Keedsflix Malaysia. Sistem yang sama juga di aplikasikan untuk Keedsflix Preschool. Keedsflix Preschool adalah program untuk kanak-kanak empat hingga enam tahun. Dengan penyediaan modul-modul komprehensif meliputi lima subjek teras dan penambahan subjek pengukuhan khas seperti KeedSpace, KeedsRead, Keeds S.T.E.A.M. dan Keedsrobotic. Untuk maklumat semua, KeedSpace adalah subjek yang disokong oleh angkasawan pertama Malaysia siapa lagi kalau bukan Dato. Dr Sheikh Muszaphar. STEAM pula adalah satu modul pembelajaran yang lengkap dengan teori dan praktikalnya terbukti mampu menjana kreativiti kanak-kanak. Membantu perkembangan penyelesaian masalah membina kemahiran motor halus dengan KeedsRobotik.

Video Keedsflix
Keedsflix

Dengan segala pembelajaran dan sistem yang lengkap untuk pendidikan awal kanak-kanak dari segi akademik, kokurikulum, Al-Quran dan teknologi. Kami menyeru kepada ibu bapa untuk mendaftarkan anak-anak anda di Keedsflix Playschool dan Keedsflix Preschool seluruh negara. Bagi yang berminat nak membuka Keedsflix Playschool dan Keedsflix Preschool dilokasi strategik berhampiran kediaman anda. Tadika angkasawan, Tadika terbaik di Malaysia, dengan TAGLINE (ISLAMIC, QURANIC, TECHNOLOGY), KEEDSROBOTIC, KEEDS QURANIC. KEEDSPACE, KEEDSFLIX PRESCHOOL, KEEDSFLIX PLAYSCHOOL.

Kesimpulannya, mari membina generasi impian setinggi angkasa. Ini peluang untuk anda menjadi pencetus pendidikan awal kanak-kanak dengan menjadi usahawan bersama Keedsflix Malaysia. Disini kami akan memberi peluang dan juga bimbingan terus menerus kepada yang berminat bersama kami. Mungkin ada dalam kalangan kita tidak ada pengalaman dalam bidang pendidikan kanak-kanak. Jangan risau pihak Keedsflix Malaysia akan bersama sama anda dalam menerajui bidang ini kepada anda dengan jayanya. Jadi jika ada yang berkesempatan untuk hadir ke booth nombor 3 kami sempena minggu usahawan negara peringkat zon selatan 2023. Bermula 22 jun hingg 25 jun 2023 dari jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. Bertempat di MYDIN MALL MITC, Ayer keroh melaka.

Pendidikan awal kanak-kanak sangat penting dan kitalah yang mencorakkan minat anak anak terhadap pendidikan. Jika kita dahulu hanya minat pada sesuatu subjek sahaja? Kini sampai masa anak kita lebih kehadapan dengan kemajuan dunia. Jika harini kita sering dengar mengenai Automachine factory dan juga Artificial intelligence. Maklumat lanjut sila hubungi kami di website: www.keedsflix.com , email kami: admin@keedsflix.com atau ditalian 019-6600114 / 013-2345960. Sekian terima kasih.

hafizi hamsan

Pada tahun 2014 sudah bermula sebagai blogger. Berasal dari Melaka dan berpendidikan Ijazah Sarjana muda (kepujian) Sains Matematik UiTM. Menerima jemputan Rasmi, Food review, Travel review,dan Business review. Setiap Entry yang ditulis mengikut Bayaran yang telah ditetapkan. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya diemail: hafizihamsan@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge