KESIHATANREVIEW PRODUKUncategorized

Jangan Beli Insurance Policy Melalui Atas Talian Atau Dari Bank

Saya IKHLAS anda bagaimana? Jangan Beli Insurance Policy Melalui Atas Talian Atau Dari Bank kerana tidak berbaloi dengan apa yang anda bayar. Kenapa saya berkata begitu,sebabnya anda bakal ditipu dari mulut manis pekerja bank serta atas talian. Yang membenarkan dan membuktikan apa yang anda dapat ADALAH Policy Insuran Anda! bukan nya percakapan serta janji mulut si penjual itu. Apa pentingnya Insuran Diri?Sangat penting dari segi aspek menyelamatkan HARTA ANDA DARI HABIS DEK KERANA PENYAKIT ATAU MUSIBAH. Bukan nak riak atau tidak percaya ketentuan Allah S.W.T. tapi kerana persediaan seseorang untuk MENYAYANGI, MENJAGA, DAN MEYELAMATKAN keluarga, nyawa kesihatan, dan harta.

Contact Number Agent Takaful Ikhlas Melaka Malaysia

Saya ada ramai rakan dan client Life Insuran saya sebelum ini tersalah dan rasa tertipu kerana tergoda dengan suara ranum si promosi produk insuran itu. Tapi bagi saya ianya belum terlambat jika anda masih baru membayarnya atau tiada guna anda bayar beratus-ratus tapi bila BACA POLICY tak ada langsung yang berbaloi dengan apa yang dibayar. Ya memang tugas saya adalah menyelamatkan Anda dari tertipu dan tersalah mengambil policy insuran yang tiada mendatangkan manfaat bila anda ditimpa musibah.

Sebagai contoh anda telah membeli insuran dari Syarikat ABC sebanyak RM100 sebulan:

Saya IKHLAS anda BAGAIMANA?

Situasi A: Semasa pengenalan,si penjual cakap bagaikan semuanya cover dan ada simpanan pelaburan yang banyak. Tapi Hakikatnya semua itu Dusta.Jangan Beli Insurance Policy Melalui Atas Talian Atau Dari Bank jika anda tidak nampak siapa Agen Insuran Anda.

Situasi B: Pembeli sudah sign policy itu rm100 sebulan dan telah membayarnya selama 8 bulan secara MEMB**I BUTA. Tapi beliau telah ditemukan dengan TUAN HAFIZI iaitu PAKAR TAKAFUL IKHLAS MALAYSIA (013-6265107) dan apa yang terjadi???

Situasi Penyelesai : TUAN HAFIZI iaitu PAKAR TAKAFUL IKHLAS MALAYSIA (013-6265107) menawarkan diri untuk membacakan policy TUAN Pembeli. Sekelip mata TUAN HAFIZI iaitu PAKAR TAKAFUL IKHLAS MALAYSIA (013-6265107) menyatakan bahawa POLICY TUAN Pembeli hanya cover kematian sahaja tiada Benefit lain. APA Lagi terkejut keju lah si pembeli tu. EH! yeke? tempoh hari si penjual cakap ada semuanya. ISHH macam mane ni TUAN HAFIZI iaitu PAKAR TAKAFUL IKHLAS MALAYSIA (013-6265107)??Apa perlu saya buat?

Situasi Selamat: TUAN HAFIZI iaitu PAKAR TAKAFUL IKHLAS MALAYSIA (013-6265107) ambil Nama dan IC number untuk membuatkan POLICY TAKAFUL IKHLAS untuk menyelamatkan si pembeli dari tertipu dan bayar tanpa tahu apa itu POLICY INSURAN yang dibeli. Alhamdulilah TAHNIAH Kini Si Pembeli sudah ada TAKAFUL IKHLAS bersama TUAN HAFIZI. Saya IKHLAS anda bagaimana? Berminat ingin menyimpan dengan TAKAFUL IKHLAS sila tinggalkan maklumat NAMA dan IC number ke NUM-0136265107.

Berminat Dengan Takaful IKHLAS, Segerakan pertanyaan Anda Kepada Saya 0136265107

 

Nasihat Saya Sebagai Pejuang Takaful IKHLAS untuk Umat Islam;

1- Jangan rasa terbeban untuk keluarkan 10% dari gaji anda untuk menyimpan sedikit untuk Insurankan diri anda. Ini adalah untuk dimasa susah anda. “Ingat Orang Kaya Pun Beli Insuran untuk lindung harta dan nyawa mereka demi keluarga tercinta”.

2- Jangan takut dengan rakan rakan anda yang jadi Agen Insuran macam saya ni. Bantu mereka dengan mengambil policy dibawah jagaan rakan anda atau Saya. PM Tepi (0136265107)

3- Selagi umur masih muda cepat cepat ambil Policy Insuran samada Basic premium atau Medical Card Plan Takaful IKHLAS. Harga bulanan tertakluk pada umur anda. Cepat Sign Up NOW! 0136265107 Tuan Hafizi.

Medical Plan Dengan Had Tahunan Sehingga RM3.5 Juta Serendah RM160 Sebulan mengikut Umur

4-Pilih insuran dengan betul dan teliti, anda mesti kena kenal Agent Insuran anda. Ini penting bagi memudahkan urusan claim jika berlaku musibah. Jangan ambil dengan agent yang tidak boleh menguruskan anda dengan baik. Pilihlah saya sesisi keluarga anda segera.

Kejayaan Takaful IKHLAS

 

Sekian Terima kasih,jika tersalah cakap atau ada bertanyaan segerakan pertanyaan anda sekarang sebelum saya tutup rangkaian pelanggan saya. Tempat adalah terhad dan terjamin dengan group Insuran saya yang aktif. Jika berminat untuk belajar menjadi agent amat dialu-alukan untuk mereka ingin jana pengalaman dan pendapatan.

Salam Takaful Serta IKHLAS.

Hafizi

Pakar Takaful IKHLAS BUSS CONSULTING

0136265107

hafizi hamsan

Pada tahun 2014 sudah bermula sebagai blogger. Berasal dari Melaka dan berpendidikan Ijazah Sarjana muda (kepujian) Sains Matematik UiTM. Menerima jemputan Rasmi, Food review, Travel review,dan Business review. Setiap Entry yang ditulis mengikut Bayaran yang telah ditetapkan. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya diemail: hafizihamsan@gmail.com

2 thoughts on “Jangan Beli Insurance Policy Melalui Atas Talian Atau Dari Bank

  • Perkongsian yang bermanfaat. Boleh dijadikan rujukan di masa hadapan. Yang penting biarlah berbaloi dan tidak diambil kesempatan oleh pihak ketiga. Polisi yang jelas juga memainkan peranan.
    Ira recently posted…Keajaiban Perjalanan Hidup Seorang WanitaMy Profile

    Reply
    • hafizi hamsan

      yup betul tu,Dapatkan Perlindungan Insuran dengan Kami,bermula dari umur “1 TAHUN HINGGA KE 100 TAHUN”.
      Coverage KEMATIAN RM100,000 HINGGA RM3.5 JUTA (IKUT BAJET MASING MASING)
      Coverage TPD RM100,000 HINGGA RM3.5JUTA ( IKUT TAHAP KEKAYAAN ANDA)
      Bulanan BERMULA DARI RM80 sahaja. BUKAN RM97 TAPI BERMULA DARI RM80. GOOD OR GOOD.

      Hafizi Hamsan
      Buss consulting
      -Takaful IKHLAS
      -allianz life insurance
      0136265107
      Business partner

      Berminat nak buat income geli geli pm tepian.

      Tq.
      ©Copyright Hafizi Hamsan

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge