Rugi Ke Beli Permainan Bayi

Asssalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang setia, tak lama lagi kita akan sambut hari kemerdekaan yang ke 57 tahun. Topik kali ini rugi ke beli permainan bayi? secara logiknya jika pembelian yang dilakukan adalah terhad dan ada kegunaannya ia tidak merugikan tetapi jika selalu beli permainan bayi yang tidak memberi kebaikan kepada bayi anda ianya sangat merugikan. Kenapa saya kata ianya rugi kerana bayi memerlukan belaian yang kerap dan sentuhan yang kerap. Selain itu, bayi juga memerlukan sesuatu yang membolehkan deria bayi anda berfungsi.

 

Untuk tempahan call 06-2635155
Untuk tempahan call 06-2635155

 

Sebagai contoh permainan bayi anda mempunyai warna yang menarik dan mengeluarkan bunyi yang menarik perhatian mereka. Bunyi seperti plastic yang direnyok-renyokkan, bunyi loceng yang ada dua bunyi, dan warna yang terang dan cerah. Pastikan anda tidak terlupa kepada perkembangan bayi anda yang sangat penting. Jangan ambil sambil lewa ya ini sangat penting kerana jika ada perangsang kepada bayi anda ianya akan memberi banyak kebaikkan kepada bayi tercinta anda.

 

Rugi Beli Permainan Bayi

Persoalannya rugi ke beli permainan bayi? bagi seorang ayah dan ibu yang sangat mementingkan kecerdasan dan kepintaran bayi mereka sudah pasti jawapan tidak rugi akan mereka berikan. Jadilah ibu bapa yang bertanggungjawab diatas amanah yang diberikan. Elakkan dari penderaan bayi dan kanak-kanak bersamalah kita jaga amanah yang telah diberikan. Berminat boleh singgah sini untuk cuci mata barangan bayi dan ibu hamil.

Sekian terima kasih. Assalamualaikum.

 

 

 

 

 

hafizi hamsan

Dikenali dengan Hafizi, seorang yang simple dan cool. Merupakan pelajar Ijazah Sarjana Muda UiTM Shah Alam dalam Bidang Sains Matematik. Dan sekarang seorang Professional Financial , Cimb Wealth Advisor. Call me 0136265107 for set appointment and get more investment for future.

8 thoughts on “Rugi Ke Beli Permainan Bayi

    • August 16, 2014 at 12:57 am
      Permalink

      heheh tak yah jual bagi anak seterusnya..hehehe

      Reply
  • August 17, 2014 at 2:38 pm
    Permalink

    Sekarang ini bermacam-macam mainan untuk merasang dan membina kekuatan otot. Biasanya pasangan muda yang dapat menyambut bayi pertama akan berbelanja besar untuk anak mereka.
    akubiomed recently posted…Home made fish ball untuk supMy Profile

    Reply
  • August 20, 2014 at 1:40 am
    Permalink

    jangan beli mahal2 sangat, sebab anak2 ni main sekejap je biasanya. pastu yang paling dia suka main benda2 terbuang cthnya botol kosong etc. tp kadang kalau ada sale beli jugak. hihih
    Raihanah Ahmad recently posted…GLA Bantu Atasi JerawatMy Profile

    Reply
    • August 20, 2014 at 8:49 am
      Permalink

      hehe…biasenya mainan kat pasar malam lagi mahal nak berbanding dengan kedai yang official ada jual.. betul x?

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge