Aktiviti Sungai Melaka Bulan Jun 2015

Aktiviti Sungai Melaka Bulan Jun 2015 bakal bermula pada 30 Mei 2015, terima kasih kepada pihak Kerajaan Negeri Melaka serta pihak penaja dan penganjur polis PDRM, Telekom Malaysia TM, Utusan Malaysia, SAMB, Utem, Tourism Malaysia ,dan banyak lagi pihak yang terlibat.

Aktiviti Sungai Melaka Bulan Jun 2015 menganjurkan pelbagai aktiviti untuk orang melaka serta pelancong yang datang ke melaka. Antara aktiviti yang jadi tradisi adalah aktiviti sepanjang sungai melaka. Pelbagai pertandingan dan sukan yang bakal diadakan sepanjang bulan Jun 2015.

Aktiviti Sungai Melaka Bulan Jun 2015 memberi pelbagai manfaat kepada mereka yang datang bersama keluarga dan sahabat andai. Sesungguhnya Negeri Melaka Negeri yang terbaik untuk dilawati.

SUNGAI MELAKA

#sayaanakmelaka #NegeriMelaka

hafizi hamsan

Pada tahun 2014 sudah bermula sebagai blogger. Berasal dari Melaka dan berpendidikan Ijazah Sarjana muda (kepujian) Sains Matematik UiTM. Menerima jemputan Rasmi, Food review, Travel review,dan Business review. Setiap Entry yang ditulis mengikut Bayaran yang telah ditetapkan. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya diemail: hafizihamsan@gmail.com

3 thoughts on “Aktiviti Sungai Melaka Bulan Jun 2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge