REVIEW PRODUKSANTAI

Gaji Bawah RM2000 Boleh Jadi Jutawan?

Gaji Bawah RM2000 Boleh Jadi Jutawan? isu gaji tidak mencukupi jadi masalah utama dalam kalangan rakyat Malaysia. Kenapa ramai rakyat Malaysia takut untuk membuat simpanan untuk masa depan mereka? Itu adalah salah satu sebab utama ramai rakyat Malaysia kecundangan disaat umur 50 tahun.

peluang pendapatan

Simpanan Tetap dengan Unit Amanah Saham

Tapi tak mustahil jika ada yang sudah mula sedar mengenai Simpanan Tetap dengan unit amanah saham. Ermm betul itu satu langkah terbaik untuk anda jadi pelabur dan penyimpan yang terus menyimpan untuk masa selepas 30 tahun.

cwa the best saving

Beringatlah kadar inflasi dulu dengan sekarang sangat berbeza ye. Dulu Nasi Lemak boleh dapat 15sen tapi sekarang Nasi Lemak Kopi Kopi pun dah cecah RM15 sayang Bagaimana Gaji Bawah RM2000 Boleh Jadi Jutawan? erm memang ramai yang cakap ala kalau cakap jutawan je dah tuduh itu SKIM CEPAT KAYA.

cwa malaysia

Tapi ingat kehadiran saya sebagai Simpanan Tetap dengan unit amanah saham adalah untuk memberi peluang kepada anda untuk menyimpan dengan Cimb Wealth Advisor – CWA. Menyimpanlah dari sekarang sebelum kita melihat baki akaun kita jadi Kosong kosong bila hujung bulan.

Berminat Boleh Set appointment 013-6265107

hafizi hamsan

Pada tahun 2014 sudah bermula sebagai blogger. Berasal dari Melaka dan berpendidikan Ijazah Sarjana muda (kepujian) Sains Matematik UiTM. Menerima jemputan Rasmi, Food review, Travel review,dan Business review. Setiap Entry yang ditulis mengikut Bayaran yang telah ditetapkan. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya diemail: hafizihamsan@gmail.com

4 thoughts on “Gaji Bawah RM2000 Boleh Jadi Jutawan?

    • hafizi hamsan

      simpan rm2000 sebulan lepas 5 ke 30 tahun kita dah boleh bersenang dengan simpanan kita tu..

      Reply
    • hafizi hamsan

      betul tu, tapi untuk yang dah berumahtangga sesuai untuk melabur secara lump sum. Ada duet tambah pelaburan..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge